O macheta publicitara a aparut azi in «Ziarul de Iasi» pe o pagina intreaga. Nu e vorba de vreo reclama la un produs anume sau la un supermarket care se va deschide in curand in targ, ci de multumirile fotbalistilor ieseni pentru cei care au fost alaturi de club in cei patru ani in care «emotiile au fost extraordinare».
Sa zicem ca ignoram patetismul mesajului, insa aparitia reclamei exact cu o zi inainte de alegeri (evident, in afara campaniei electorale) nu e deloc intamplatoare, fiind la mintea cocosului ca e un mesaj mascat pro-Nichita.
Dincolo de unele exprimari bizare din text (cine sunt cei care au fost aproape de echipa: suporteri, actionari, alti sponsori, arbitri, Nichita?), apar macar patru intrebari care asteapta un raspuns de la cei care conduc clubul iesean:
1. De ce acest text urias (insotit de semnaturile fotbalistilor) vede tiparul tocmai acum si nu a fost publicat imediat dupa finalul sezonului (campionatul s-a terminat de ceva timp)? Trebuie mentionat ca «Ziarul de Iasi» nu are nici o vina in chestia asta!
2. De ce anul trecut (la implinirea a 3 ani de chin in prima liga) n-a fost nevoie de crearea aceleiasi emotii si nu s-au „publicat” multumirile cu pricina?
3. Cine a platit banii (o reclama de genul asta costa cateva mii de euro), in conditiile in care clubul abia a reusit sa achite nota de plata pentru ramanerea in prima divizie?
4. Cine e personajul cheie de la club care a decis ca e necesara o reclama ambigua? Daca marketingul e ridicat la mare pret la Poli Iasi, nu era mai nimerit ca 200-300 de suporteri inflacarati de la Poli sa primeasca drept premiu acces gratuit la unul dintre meciurile tari ale echipei din sezonul care bate la usa?
Probabil ca raspunsurile nu le vom afla prea curand. Pentru ca, nu-i asa, «lucrurile importante au nevoie de timp»! «Prietenul nostru» stie de ce!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu