10 ianuarie 2010

Ceata de pe Aeroportul Iasi amana conferinta lui Adomnitei

Cristi Adomnitei si-a amanat conferinta de presa. Trebuia s-o tina azi la ora 14.00, intalnirea fiind reprogramata pentru maine la aceeasi ora. Motivul? Ceata de pe Aeroportul din Iasi.
„Sunt in Bucuresti, iar avionul trebuia sa decoleze la ora 11,30. Ne-a urcat in autobuz, am ajuns la scara avionului, apoi am facut cale intoarsa. Ni s-a spus ca e ceata pe Aeroportul din Iasi si ca nu putem pleca. Am tot sunat la Aeroportul Iasi si au spus ca incet-incet ceata se ridica si ca vom putea pleca. E ora 13.15, iar eu sunt inca in Bucuresti”, mi-a declarat Adomnitei.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Nu cred că a fost aşa o mare pierdere. Fie vorba între noi.

Agentu' 004 spunea...

Ce vremuri... Altadata putea folosi avion/elicopter de la colegul David de la Interne.

DANGA Marius spunea...

Cata rautate, dom`le ...tz tz tz