27 ianuarie 2010

Ponta: Geoana m-a pierdut in noaptea cand s-a dus la Vantu

Victor Ponta: Pe mine Geoană m-a pierdut în joia aia, noaptea. Cînd s-a dus într-o vizită de neînţeles (la Vantu - n.a.). Am fost cu el pînă-n ora 11 noaptea. Am crezut că merge acasă. Era problema lui.
Reporter: Intraseră banii de la Vântu. Vântu îi spunea ce manipulări va mai face Realitatea TV?
V.P.: Nu ştiu, habar n-am. Asta cu banii nu mă priveşte. Am spus că stau departe de număratul banilor.
Rep.: Geoană e un eşuat?
V.P.: Nu-mi place să vorbesc despre cei alături de care am luptat. Poţi să încerci de cinci ori să cîştigi campionatul mondial şi să nu reuşeşti. Bun, dar nu te poţi prezenta şi a şasea oară ca şi cum n-ar fi fost nimic. Mi se pare prea mult.
Rep.: Vă despărţiţi sau îl trădaţi?
V.P.: Doamne fereşte! Pînă la urmă, cum să-l trădez? Eu şi Vanghelie am fost singurii care ne-am exprimat deschis despre Geoană. Eu am spus că nu-l mai susţin, Vanghelie a spus că-l susţine. Restul îl lucrează. Inevitabil, mi-am adus aminte de 2005, cînd Vanghelie îl alerga pe Geoană să-l pedepsească. Uite că am fost constanţi, nu?
Rep.: De ce nu-l omorîţi?
V.P.: Doamne fereşte! Nu! N-am capacităţile lui Aliodor. Cei mai deştepţi ca mine îl vor lucra pe la spate.
Rep.: Îi luaţi scaunul?
V.P.: Nu.
Rep.: Veţi susţine un alt dinozaur?
V.P.: Diaconescu e un dinozaur?
Rep.: Aţi trecut pe partea lui Diaconescu, buuuun!
V.P.: Nu, staţi un pic, nu-i aşa. Mereu am fost de partea lor. Năstase atacat? Am fost de partea lui. El ne-a adus în politică. Cu Cristi Diaconescu sînt pe aceeaşi lungime de undă, ca-n reclama aia, gîndim totuşi la fel. El are mult din ce n-am eu.

Cititi integral in Catavencu interviul cu Victor Ponta.

Niciun comentariu: