09 ianuarie 2010

De Sfanta Parascheva, Nichita se gandea daca sa-l invite pe Basescu.De Ziua Unirii, Nichita nu doar ca-l invita, ci il intreaba daca-i bine la ora 11

Gheorghe Nichita, 6 octombrie 2009, inainte de alegeri: „Cu siguranţă că toată floarea cea vestită a politicii va veni la Iaşi, pe 14 octombrie, de hramul Sfintei Parascheva. Aşa s-a întâmplat în fiecare an, dar mai ales în anii electorali. Să vedem pe cine o să invit la Iaşi, pentru că nu m-am decis încă. Mă mai gândesc dacă să-l invit sau nu pe preşedintele Traian Băsescu. Pe 24 ianuarie, şeful Consiliului Judeţean, Constantin Simirad i-a cerut sprijinul pentru modernizarea Aeroportului, iar Traian Băsescu a preluat ideea, însă de atunci n-a făcut nimic”

Gheorghe Nichita, 8 ianuarie 2010, dupa alegeri: „Am vorbit la telefon cu preşedintele Traian Băsescu şi l-am invitat de Ziua Unirii, mai ales că a fost venit foarte des la Iaşi pe 24 ianuarie. Am convenit ca programul oficial să înceapă la ora 11.00, iar domnul Băsescu mi-a spus că, în principiu, este de acord să participe. Am vorbit şi cu preşedintele Senatului, Mircea Geoană şi a confirmat şi dânsul că va participa”.

Mai e ceva de comentat? Da. Intre timp au avut loc niste alegeri prezidentiale. Daca de Sfanta Parascheva, Nichita se gandea daca sa-l invite sau nu pe Basescu la Iasi, de Ziua Unirii acelasi Nichita nu doar ca il invita pe Basescu la Iasi, ci a convenit cu acesta ca programul din Piata Unirii sa inceapa la ora 11. In targ va veni si liderul PSD Mircea Geoana. O chestiune, dupa cum se vede, putin importanta.

Niciun comentariu: