12 ianuarie 2010

Miron Mitrea pentru Hotnews: Daca altii se sperie, voi candida eu la congresul PSD impotriva lui Geoana

- Vreau sa intru in echipa PSD de conducere pe care o vom propune la Congres. Am spus si repet: daca gasca din jurul lui Geoana reuseste sa sperie alti candidati in ideea de a candida din nou singur, am sa candidez eu impotriva lui Geoana.

-
Am discutat cu Adrian Nastase despre viitoarea conducere a PSD-ului. Nu am incheiat inca discutia. Daca nu ne vom intelege, va fi sigur din cauza mea.

-
Daca va candida Adrian este greu de spus astazi ce sanse are. Exista cel putin doua unghiuri de vedere diferite in ceea ce-l priveste pe el: acela al unui prim-ministru in mod evident de succes pentru Romania si al doilea al unui contestat politician.

- Nu l-as pune pe Ion Iliescu alaturi de Hrebenciuc si Vanghelie. Cred sincer ca echipa reprezentata de Hrebenciuc-Vanghelie nu mai trebuie sa aiba nici un fel de influenta in partid iar Cristian Diaconescu ar fi mai bun in functia de presedinte decat Mircea Geoana.

- Cred ca Mircea Geoana nu poate recunoaste infrangerea pentru ca-i este frica. Ii este frica ca trebuie sa plece din fruntea partidului si sa accepte un lucru evident pentru foarte multi, acela ca a esuat.

- Nu e foarte simplu sa infiintezi in partid de la zero, dar poate fi o solutie daca reformarea PSD-ului esueaza.

Niciun comentariu: