13 ianuarie 2010

Nichita: Ciuhodaru este independent, anexa la PDL. Alte plecari? Sunt pregatit de orice

Gheorghe Nichita a iesit azi in conferinta de presa in care s-a referit pe larg despe plecarea lui Ciuhodaru din PSD:
„Chiar sambata trecuta ne-am vazut la spital, dupa ce m-am accidentat la fotbal. Am vorbit jumatate de ora, dar nu mi-a spus nimic despre o eventuala plecare. L-am sprijinit ca parlamentar, am intervenit mereu pe langa fostul ministru al Sanatatii Ionut Bazac. Intr-o singura chestiune nu am fost de acord: Institutul de Oncologie. El are o initiativa ce a trecut deja de Senat, pentru modificarea legii, astfel incat Institutul de Oncologie sa devina Spital de Urgente. Nu am sprijinit acest demers si am vorbit chiar la grupul parlamentar PSD pentru a bloca lucrurile. Practic, s-ar fi stopat investitia de la Institutul de Oncologie. El mai are o problema. E si sef de sectie la Urgente si poate ca au existat anumite discutii pe tema asta. Acum el este independent anexa la PDL”.

Intrebat daca se asteapta si la alte plecari din partid, Nichita a spus: Sunt pregatit de orice. E o perioada confuza si dificila, ca in anii 90. Oamenii se comporta ciudat. Incredere nu mai am in nimeni.

Niciun comentariu: