12 ianuarie 2010

Jos cu «Taxa pe Centrala». Va prindeti in joc?

Vad ca subiectul legat de posibilul bir pe care ii paste pe cei cu centrale e dezbatut intens. Consider ca n-ar fi rau daca am declansa o ampla campanie (bloguri, site-uri, ziare etc.) prin care sa determinam ca la finele lunii, consilierii locali sa decida in cunostinta de cauza. Adica sa n-o voteze. Eu unul promit ca voi reveni asupra subiectului!

Subiectul a fost abordat aseara de TeleM la stiri. Zilele trecute a scris si Ziarul de Iasi despre asta. De asemenea, Augustin Varnav a tocat problema pe propriul blog. Si deputatul PDL Petru Movila a dezvoltat subiectul pe blog.
„Ce interese mai aveti la CET domnule primar?”, intreaba si deputatul PDL Nicu Paduraru pe blogul sau.

6 comentarii:

Christoph spunea...

Domnule Ghetau, am o rugaminte la dvs., daca se poate, sa imi ziceti si mie cum se fac stirile la TELEM nu de alta dar eu nu mai inteleg nimic. si iata de ce: intr-o emisiue la telem, primarul zice ca anu asta se va acoperi pasajul de la hala pentru a se relua circulatia pe a. panu si sf lazar si continuate lucrarile la interior, iar la stiri zice ca primarul ar fi declarat ca se va ingropa pasajul. asadar nu mai inteleg nimic. declaratia primarului de la iasul in direct mi se pare corecta si coerenta, anume ca se va pune planseul la pasaj si se da drumu la circulatie. nu pricep de loc cum a fost facuta stirea asta: http://telem.telem.ro/telem/index.php?option=com_content&task=view&id=22414&Itemid=1
va rog daca puteti sa ne explicati si noua astia care nu ne pricepem. multumesc.

florin ghetau spunea...

Corect: ziaristii sunt de vina. Asa e intotdeauna cand lucrarile intarzie: presa spune prostii. Avem groapa de ani buni acolo? Avem. Va fi gata santierul anul asta? Nu.

Si in Tatarasi, sefii municipalitatii se jurau ca termina mareata lucrare in septembrie 2009. Iata ca a venit iarna, iar primaria da vina pe grecii de la Themeli. Pai ei au candidat la primarie in 2008? Sau tot presa e de vina ca nu lauda sinele (crapate) montate cu atata chin pe parcursul anului trecut?

daniel spunea...

raspunsul dat lui cristoph este unul impertinent si stropsit...te mai vad la telem, pe sticla, acolo nu esti asa de virulent , acolo stai ca o momaie, mormaind ceva in legea ta, constient de "valoarea" ta. emiti tot felul de judecati dar nu spui nimic concret ceea ce ma face sa cred ca esti duplicitar. Si da, presa scrie tampenii, unii dintre voi habar n aveti pe ce lume traiti. incearca sa crezi ca a sta pe pozitia neutrului fara a supara pe nimeni, nu arata decat un individ sters, care nu are sa ne spuna nimic. Esti plictisitor si cam lingau...iar raspunsul dat lui cristoph demonstreaza inca o data grandomania "ziaristilor". Va credeti mai catolici de cat Papa...

florin ghetau spunea...

daniele, esti purtatorul de cuvant al lui Christoph?

O fi fost raspunsul impertinent, dar nu l-am jignit. vad ca la astea te pricepi tu mai bine. apropo, te-ai inregistrat pe blogger.com doar pentru a formula opinii „politicoase”?

Christoph spunea...

domnule Ghetau, intrebarea mea era legata de modul, sa ii zicem ciudat, in care a fost interpretata pozitia edilului in raport cu pasajul de la hala. la modul cel mai sincer mi se pare o incercare de manipulare grosolana faptul ca la 5 zile distanta dupa emisiunea in care acea pozitie a fost exprimata a fost difuzata o stire care a denaturat in mod flagrant adevarul. din pacate la telem se fac stiri la comanda in mod evident critice la adresa primariei si a primarului, inteleg ca asta e atitudinea micului mogul de iasi. in perspectiva asta ii inteleg si pe bietii copii care lucreaza acolo, ca si asa nu sint locuri de munca.
pe de alta parte pozitia lui daniel este umilitoare pentru el insusi.
intentia mea nu era sa va critic ci sa va atrag atentia asupra faptului ca uneori conteaza si realitatea nu doar faptul ca stirea suna bine.
cand eram si eu mai tanar exista "dictonul" presei libere -- "nu o sa lasam realitatea sa ne strice o stire buna".
e pacat ca nu incercati macar sa prezentati o stire nu neaparat obiectiv dar macar aproape de realitate.
eu va doresc succes si imi cer scuze de faptul ca am fost sursa unui comentariu iesit din sfera bunului simt.

florin ghetau spunea...

ok. apreciez sinceritatea, chiar daca punctele noastre de vedere nu coincid.
nicidecum nu ma feresc de critici. de asta am si renuntat la moderarea comentariilor. Cititorii fac diferenta intre o observatie critica, de bun-simt si jignirile izvorate din instincte la care refuz sa ma refer.