07 ianuarie 2010

Simirad: Nu intru in nici un partid, nu stiu de unde a aparut zvonul cu Uniunea pentru Progres

Seful de la CJ e curtat de Gabriel Oprea pentru a intra in noul partid ce urmeaza sa apara in primavara: Uniunea pentru Progres. Din noua formatiune, care se doreste a fi una de stanga, ar urma sa faca parte demisionarii din PSD, inclusiv Simirad, dupa cum anunta impactnews.
Numai ca seful de la CJ neaga o astfel de varianta. Iata ce mi-a spus Simirad intr-o discutie purtata in urma cu cateva minute:
„Nu-mi trebuie nici un partid. Eu ma simt foarte bine asa, independent. E adevarat ca am discutat mai de mult sa activez in grupul independentilor condus de Oprea, dar nu s-a pus problema noii formatiuni. Cu Gabriel Oprea nu am vorbit, dar sunt prieten cu el. Raman independent, nu-mi trebuie partid acuma”.

Cu ce l-ar ajuta pe Simirad eventuala inscriere in partidul lui Gabriel Oprea? Cu nimic. Consilierii judeteni PSD nu pot pleca la noua formatiune, pentru ca isi pierd mandatul. Cu alte cuvinte, Simirad nu si-ar rezolva problema majoritatii in CJ. In plus, Simirad stie cat de greu se impune un partid nou pe scena politica, dupa experienta avuta cu Partidul Moldovenilor.

Niciun comentariu: