11 ianuarie 2010

Mutare surpriza: Tudor Ciuhodaru a demisionat din PSD

„M-am tot saturat sa nu fie sustinut de echipa social-democrata. Sunt lucruri pe care vreau sa le promovez si nu am avut sprijin. Nu l-am anuntat pe Nichita, ci doar pe seful PSD Mircea Geoana despre aceasta demisie. Voi activa ca independent. Sunt nemultumit de relatia si in plan local cu PSD, dar si la centru”, mi-a declarat Ciuhodaru. Intrebat cand a luat aceasta decizie, Ciuhodaru a raspuns: „In timp ce munceam la spital”.

Demisia sa a fost inregistrata la Camera Deputatilor. PSD ramane fara nici un parlamentar in municipiul Iasi.

Incotro se va duce doctorul de la Urgente? PNL? Greu de crezut. PDL? Mai degraba, una dintre mize putand fi incurcatele cai cu noul sediu pentru Institutul de Oncologie, unde va functiona provizoriu si Urgentele.
Inca un amanunt: pe 15 martie 2008, Ciuhodaru participa la lansarea candidatului PDl la primaria Iasi, de la Casa Sindicatelor. Ulterior, el a fost aparut si in sala unde s-a tinut conferinta de presa tinuta de liderii centrali ai PDL. La scurt timp, Ciuhodaru aparea pe listele de candidati PDL pentru alegerile locale, dupa ce democrat-liberalii i-ar fi refuzat candidatura. Iar in toamna a candidat la Parlament, fiind aruncat intr-un colegiu care parea imposibil pentru stanga: Copoul.

Un comentariu:

Sorin Afloarei spunea...

Toti deputatii si senatorii din urban is portocalii. Cu siguranta Ciuhodaru a plecat spre pd-l. Dar una peste alta ne-am obisnuit cu doctorii ieseni din politica ( Burlea, C.Dobre, Ciuhodaru ).